Pracovní úvazek | Plný úvazek 40 hod./týden |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Vzdělání | min. SŠ vzdělání, ekonomického směru + prokazatelná praxe |
Nástup | dle dohody |
Místo výkonu práce | Hodonín, Měšťanská 3992/109 |
Koho hledáme?
Do naší optimistické účtárny hledáme posilu, která se v účetnictví pohybuje s jistotou a lehkostí. Pokud máš rád/a pořádek v číslech, termíny jsou pro tebe výzvou, s Excelem umíš kouzlit a dokážeš udržet finance ve skvělé kondici, jsi náš člověk!
Co bude tvou denní činností?
Dostaneš od nás prostor a důvěru – budeš účtovat faktury přijaté/vydané, vč. záloh, bankovní operace, pokladnu, majetek. Budeš mít na starost agendu pohledávek a závazků, párování saldokonta, výsledky inventur a přiznání k DPH. Také budeš mít na starost mzdovou oblast.
Sečteno a podtrženo – setkáš se s kompletním vedením účetní agendy našich vybraných společností. K tomu budeš spolupracovat na měsíčních uzávěrkách a pravidelném reportingu pro vedení holdingu.
Co ti nesmí chybět?
- Znalost účetních předpisů, daňové legislativy, zákoníku práce.
- Týmový duch, protože u nás vzájemné konzultace, rady a výměna zkušeností jsou samozřejmostí.
- Určitě bys měl/a umět využívat MS Office – Excel musíš mít v malíku, protože bez tabulek to nepůjde.
- Praxe min. 5 let je podmínkou.
Co ti nabídneme?
Určitě se můžeš těšit na bezvadný tým, který si je vzájemnou oporou. Práce bude dost, ale s tvojí precizností to určitě společně zvládneme. Nabízíme týden dovolené navíc a práci ve firmě, založené na rodinných hodnotách a férovosti, vč. dobrého mzdového ohodnocení.
Pokud hledáš stabilní a přátelské prostředí, kde tvá práce má smysl, ozvi se nám!